سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امروز

بالاتربن جهاد امروز جامعه ، جهاد فرهنگی است

بالاتربن جهاد امروز جامعه ، جهاد فرهنگی است

آیت الله مصباح یزدی گفت: ما همان گونه که در مقابل تهاجم نظامی دشمنان باید مسلح و آماده باشیم در برابر هجوم فرهنگی دشمنان نیز باید هجوم فرهنگی داشته و با برنامه ریزی مناسب توطئه های آنان را خنثی سازیم.

راسخون :   آیت الله محمدتقی مصباح یزدی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم، روز جمعه در همایش ناظرین انتخابات استان قم به واکاوی برخی از موضوعات فرهنگی مطرح در جامعه پرداخت.
 
این استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه اکثر فسادهایی که در تاریخ اتفاق افتاده است بواسطه جنگ نرم و تبلیغات بوده است خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین شیوه‌های غربی‌ها عوض کردن جای مفاهیم ارزشی و ضد ارزشی است به طور مثال جای ظلم و عدالت را عوض کرده و از این طریق به مقاصد خود دست می‌یابند.
 
آیت الله مصباح یزدی تاکید کرد: ما مشاهده می‌کنیم که در قرن اخیر بسیاری از غربی‌ها با بهانه کردن مسائلی همچون حقوق بشر، کرامت انسانی، آزادی و عدالت اهداف و مقاصد خود را به پیش می‌برند.
 
 عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: غربی‌ها امروز به حزب الله، حماس و جهاد اسلامی فلسطین ترویست می‌گویند اما موساد که علنا اقدام به ترور می‌کند از این قاعده آن‌ها مستثنی شده است و این اقدامات از دید آنها عملیات تروریستی نیست.
 
رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم اضافه کرد: ما همان‌گونه که در مقابل تهاجم نظامی دشمنان باید مسلح و آماده باشیم در برابر هجوم فرهنگی دشمنان نیز باید هجوم فرهنگی داشته و با برنامه ریزی مناسب توطئه های آنان را خنثی سازیم.
 
آیت الله مصباح یزدی در پایان تاکید کرد: بالاترین جهادی که امروز در جامعه واجب است این است که جهاد فرهنگی داشته باشیم و باورهای اسلامی و اعتقادی جوانان را ارتقا بخشیم تا فریب ترفندهای دشمنان را نخورند و در دام نقشه های دشمنان که از عناوینی همچون: آزادی،

ارسال شده در توسط اسدیان